با افزایش سرعت تولید اطلاعات ، سیستم های پردازش نیز به سرعت در حال توسعه و گسترش هستند به طوری که در این میان علاقمندی نوجوانان و حتی کودکان به دنیای فناوری اطلاعات (IT) روز به روز گسترش می یابدو هر روز شاهد اخباری در زمینه تولید و نوآوری هایی مدرن در این زمینه توسط این گروه سنی در جهان هستیم .

اخیرا گروه اینترنتی یاهو مستقر در آمریکا نرم افزار خبرخوان ویژه گوشی های هوشمند موبایل به نام “ساملی ” را از نوجوان ۱۷ ساله انگلیسی به قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است که با این اقدام یاهو ، این نوجوان ۱۷ ساله انگلیسی که نیک دالوازیو نام دارد را به کوچکترین میلیونر جهان تبدیل کرد ضمن اینکه ، یاهو علاوه بر خرید این نرم افراز، او را  نیز در دفتر خود در لندن استخدام کرد.

جالب است بدانید که وی هنگامی که ۱۵ سال داشت و در مدرسه ای در لندن مشغول به تحصیل بود این نرم افزار را در خانه خود تهیه نمود .

امید آن داریم با توجه به وجود نوجوانان و جوانان و حتی کودکان با استعداد وعلاقمند ایرانی در کشور عزیزمان در آینده نزدیک نام فرزندان ایران زمین ، در عرصه های برتر فناوری اطلاعات و ….. را شاهد باشیم . به امید آن روز .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  شاخص سهولت کسب و کار

https://monajemi.ir/?p=5986

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.