موضوع گردشگری از اهداف کلان و توسعه ایی دولت ها به شمار می رود به طوری که در بسیاری از کشورها تاریخ سرزمین نوعی منبع و سرمنشاء تولید ثروت بشمار می رود . مردم در آن دیار برای پاسداشت تاریخ هیچگاه با ذغال روی دیوارها یادگاری نمی نویسند و در آنجا پاکیزگی و بهداشت برای جذب حداکثری گردشگر و به دنبال آن افزایش ثروت امری ضروری و حیاتی به شمار می رود . بگذریم ……………!!!

 در خط ساحلی فرانسه که همیشه مورد توجه گردشگران دنیا قرار دارد روستایی رمانتیک به نام ایزه قرار دارد که به طور خیلی خلاصه به معرفی آن می پردازیم .ایزه را همچون لانه عقاب می دانند زیرا در بالاترین بخش یک بلندی واقع شده است و منظره زیبایی از دریای مدیترانه و سنت ژان کپ دارد.

 eze

اما علاوه بر منظره فوق العاده، چیزی که این دهکده قدیمی را جذاب کرده است، خیابان ها و کوچه های بسیار باریک و پیچیده آن هستند که به میدان های باصفایی منتهی می شوند این میدان ها بسیار آرام و جذاب هستند . جاذبه های گردشگری این منطقه سالیانه درآمدهای هنگفتی را نصیب این شهر می کند و علاوه بر اشتغال زایی موجب رونق این منطقه نسبت به گذشته گردیده است  .

این روستا با ساختمان های بسیار مستحکم در نزدیکی نیس قرار دارد و خانه Chèvre d’Or است، عکس فوق رستورانی که یکی از زیباترین و چشم نوازترین مناظر را داراست ، نشان می دهد . 

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  سفر به کشور سوئیس

https://monajemi.ir/?p=5059

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.