یک خانم باردار امریکایی که ماه‌های آخر بارداری خود را سپری می‌کرد و برای میل کردن یک وعده غذایی وارد یک رستوران شیک شد . او خسته و سنگین روی یکی از صندلی‌ها نشست و غذای خود را سفارش داد و بعد از خوردن غذا درخواست صورت حساب کرد.

او روی فیش صورت حساب جمله‌ای دید که باعث تعجب و در عین حال خوشحالی‌اش شد .
این خانم باردار که نامش فاش نشده است می‌گوید : وقتی صورت حساب را دیدم کمی جا خوردم اما هم دلگرم شدم و هم احساس خوبی به من دست داد و از اینکه یک فرد غریبه برای من و شاد کردن من کاری انجام داده است.

روی فیش صورت‌حساب به جای نام خریدار نوشته شده بود “مادر زیبا و خوش شانس آینده” صاحب این رستوران که خود یک زن مهربان و خوش قلب است از دریافت پول غذا نیز خودداری کرده و به مادر باردار گفت این وعده غذایی هدیه رستوران ما به شما و فرزندتان است و امیدواریم از این غذا لذت برده باشید.

این مسئله عکس‌العمل مثبت وسیع در رسانه‌ها به همراه داشت به طوری که  یک پزشک متخصص باردار در این رابطه گفت :

ماه‌های آخر بارداری خانم‌ها به دلیل سنگینی زیاد و اختلالات در خواب راحت و خستگی مداوم اکثرا دچار افسردگی می‌شوند و این بسیار مهم است که از سوی اطرافیان حمایت شده و مورد توجه قرار گیرند . این اتفاق اگر چه ساده و پیش پا افتاده بود اما تاثیر بسیار زیادی روی این خانم خواهد داشت.

این زن باردار می‌گوید به قدری تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته و احساس خوشایندی را تجربه کرده است که تصمیم دارد نام صاحب رستوران را روی فرزندش که یک دختر است بگذارد !!

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  مرخصی اجباری

https://monajemi.ir/?p=4500

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.