در کشورهای توسعه یافته اروپایی آب های معدنی زمان کوتاه برای مصرف دارد و مثلا فقط یک هفته اعتبار دارند ، ولی در ایران خیلی هفته!!!!

 حالا با دقت مطالب زیر را بخوانید تا متوجه شوید قضیه از چه قراره؟

طبق نظر تمام حکما و علما آب سالم، آبی است که وقتی شما آن را در یک ظرف میریزید و در یک محیط راکد (مثل اتاق) قرار میدهید، این آب باید ظرف ۴۸ ساعت بو بگیره و شروع کنه به گندیدن .

خوب حالا شما تشریف ببرید یک بطری آب معدنی بگیرید و توی یک کاسه بریزید و ۶ ماه صبر کنید! اصلا” ۱۰ سال صبر کنید میبینید که کوچکترین بوئی نمیگیره !

آب شیر بعضی از شهرهای ایران هم همین خاصیت عدم گندیدن و بو گرفتن را داره !دلیلش اینه که شرکت های بسته بندی آب های معدنی برای ماندگاری بیشتر آب های توی بطری ، داخل آن  به ازاء هر یک لیتر به اندازه نیم میلی گرم فلوراید میریزند که این ماده شدیدا” نگهدارنده و بدون بو هستش و برای یک بدن ۱۰۰ کیلوئی خطرناک و سرطان زا است. همین فلوراید وقتی با آب وارد بافت بدن شما میشود، درون بافت قرار گرفته و آب خارج میگردد و بدن بصورت اتومات دور آن لایه لزج محافظ ایجاد میکند که به مرور بافت های شما بزرگتر میشود و به همین دلیل صبح ها احساس میکنید بدن شما ورم کرده یا چاق شده اید .

بعضی از افراد میگویند آب میخوریم چاق میشویم! دلیل این امر وجود همین ماده میباشد . بهترین کار برای سلامت بدن اینه است که آب شرب توسط لوله کشی شهری خود را در یک ظرف مسی بجوشانید و در یخچال بگذارید تا خنک شود بعد از ۴۵ روز میبینید که چطور بدن شما جمع و جور شده و به اصطلاح وزن شما در بدن شما بطور دقیق تقسیم میشود !

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  مواد غذايي تقويت کننده دندان

حالا هی آب معدنی میل بفرمایید !!!!!!

(با تشکر از آقای مجید خوش منظر برای مطلب ارسالی)

https://monajemi.ir/?p=4264

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.