دکتر محمد علی شفیعا ،نامی ماندگار در مدیریت و صنعت فرزند ابوالقاسم ، متولد ۱۳۲۹، سراوان ، استان سیستان و بلوجستان و دکتری فناوری، استاد دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران ،مشاور فنی وزارتخانه های فنی کشور و بخش خصوصی ، عضو شورای علمی بهره وری ملی  ، کمیته بهره وری آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شورای سیاست گذاری جایزه ملی بهره وری و جایزه ملی کیفیت ایران ، عضویت در  کمیسیون صنعت شورای پژوهشهای علمی کشور ، کمیته برنامه ریزی مهندسی صنایع، انحمن های علمی مهندسی صنایع، کیفیت ، ارگونومی ، مدیریت فناوری، شورای سیاست گذاری انجمن های علمی و پژوهشی کشور  .
پس از اخذ لیسانس تولید از دانشگاه علم و صنعت ایران ، در سال۱۳۵۲ برای تحصیلات تکمیلی به خارج از کشور رفته و موفق به اخذ درجه فوق لیسانس و دکتری در رشته مهندسی صنایع گرایش فناوری در حوزه ترایبولوژی متالورژی سطح ، از دانشگاه برونل انگلستان شد . 
ایشان دارای سابقه بیش از۳۴سال تدریس ، تحقیق و راه اندازی واحدهای آموزشی و صنعتی در سطح کشور است . مقالات و تالیفاتی در نشریات علمی داخل و خارج از کشور به چاپ رسانیده و در کارگاه های متنوع ملی و بین المللی مبادرت به ارایه خدمات نموده است .

ایشان علاوه بر امر آموزش و پژوهش و مشاوره ، برای حفظ ارتباط مستحکم دانشگاه و صنعت همراه با تلاش های گسترده أی که در جهت ارتقاء آگاهی مدیران در بازار کار مبذول داشته اند توانسته اند اقدامات ارزشمندی را در این بخشها از خود به یادگار بگذارند .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  بهترین کشورهای سال ۲۰۲۰

دکتر محمد علی شفیعا ، علاوه بر ارتباط حضوری و مکاتبه ایی با دانشجویان خود همواره تلاش می کنند در توسعه این ارتباطات برای تحقق آرمانی اهداف کشور عزیزمان ایران موجبات گسترش آن را فراهم نمایند که در این زمینه الگویی ماندگار می باشند .

هرگز فراموش نخواهد شد نامشان ، یادشان و حضورشان در سالهای ۷۵ تا ۸۲ در سرزمین خورشید و متبرک به نام حضرت رضا(ع) 

https://monajemi.ir/?p=3838

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.