مدتی است که بازی‌های کریپتویی به عنوان یکی از سریع‌ترین مسیرها برای دستیابی به آگاهی گسترده‌تر از دارایی‌های دیجیتال مورد ستایش قرار می‌گیرند و این روزها توجه خیلی از کاربران اینترنتی را به خود جلب کرده و روز به روز شاهد گسترش و افزایش از نظر کیفی و کمی این بازی‌ها هستیم .

لازم است بدانیم که تعدادی از این بازی‌ها نیاز به خرید از طریق رمزارها برای ورود به بازی دارند و برخی نیز صرفا با ثبت‌نام از طریق ایمبل امکان انجام بازی داشته و در صورت استمرار و موفقیت در انجام بازی‌ها منجر به دریافت برخی از رمزارزها ازحمله بیت‌کوین می‌شود . بنابراین قصد داریم یکی از بازی‌های کریپتویی را به شما معرفی نماییم که این روزها مورد توجه بسیاری از کاربران به دلیل سادگی و قابل وصول بودن قرار گرفته است .

سایت rollercoin استخراج بیت کوین از طریق بازی کردن می‌باشد که دو روش درآمدزایی دارد که به توضیح کاملآن خواهیم پرداخت بنابراین برای اینکه وارد بازی شوید وارد سایت rollercoin  شوید و به سادگی با ثبت آدرس ایمیل و رمز شخصی ثبت‌نام کنید . لازم نیست رمز وارد شده همان رمز ایمیل باشد لیکن رمزی را که وارد  می‌کنید همواره به یاد داتشه باشید .

در این سایت تعدادی بازی نسبتا ساده قرار دارد و تعدادی از بازی‌ها هم غیرفعال است که ظاهرا در دست طراحی برای آینده می‌باشد و شما می‌توانید با انجام بازی‌ها قدرت استخراج خودتان را افزایش داده و به قدم به قدم یکی از ارزهای مورد نظر را دریافت کنید . نکته مهم در این بازی ها استمرار و انجام تعداد بازی از نظر کمیت و موفقیت بوده و هر چقدر بیشتر بازی کنید قدرت استخراج شما بیشتر می شود .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  کریپتو تب (CryptoTab)

این سایت در برخی از زمان‌ها جشنواره‌های ویژه نیز برگزار می‌کند که در این دوره‌ها امکانات خوبی به کاربران از نظر تخفیف در خرید ماینر و … لحاظ می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم در این جشنواره‌ها حضور فعال و متسمر داشته باشد . لازم به توضیح است تا به این لحظه بسیاری از کاربران از این طریق رمزارز استخراجی خود را توانسته‌اند به کیف پول خود انتقال دهند بنابراین تا لحظه انتشار این مطلب مشکلی در خصوص عدم برخورداری و بعضا کلاهبرداری از این سایت گزارش نشده است .

حالا اگر از طریق لینک بازی (  rollercoin   ) که در بالا نیز گفته شد وارد سایت شوید باید ابتدا  ایمیل خود را  وارد کنید و  قسمت پسورد یک پسورد انتخاب کنید و  سپس تیک سه گزینه پایین را نیز زده و sign up رو بزنید . بعد از این مرحله یک پیام حاوی لینک به ایمیل شما فرستاده میشه که شما می بایست از طریق آن لینک وارده سایت شده و log in نماید .

پس از log in کردن وارد سایت می شوید و از این زمان می توانید وارد فضای بازی ها شده و شروع کنید . شما در این سایت، می توانید با انجام هر یک از بازیها یک دقیقه ای، مقدار خوبی قدرت استخراج اتوماتیک بر حسب PTS بگیرید. با افزایش تکرار هر بازی، در صورت برنده شدن، PTS بیش تری به شما تعلق می گیرد . در صورت بازنده شدن، تا میزان امتیازی که دریافت  نموده اید محدد  به شما  PTS تعلق می گیرد البته دقت داشته باشید که  پس از اتمام هر بازی در انتها گزینه ی gain power که آبی رنگ را بزنیند تا صفحه بعد باز شود و پاور شما انتقال پیدا کند  و بعد مجددا بازی کنید .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  کریپتوکارنسی چیست؟

به عبارتی دیگر در این بازی هر یک دقیقه، به شما حدود ۱ تراهش(حدود ۱۰۰۰ گیگاهش) داده می‌شود و با انجام و تکرار بازی‌ها ، تا ۱٫۵ تراهش در سطوح بالاتر بازی ، این امتیاز به شما تعلق می‌گیرد . به یاد داشته باشید که هر ۲٫۵ تراهشی (حدود ۲۵۰۰ گیگاهش) و  در مجموع می‌شود  ۰٫۰۱ ساتوشی در ۵ دقیقه یعنی ۲٫۸۸ ساتوشی در شبانه روز و یا هر ۳ بازی یک دقیقه‌ای، می‌شود ۳ ساتوشی در روز برای شما !!!

با انجام ۱۰ بازی (نه لزوما همه بازی‌ها)، ۳ شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک به شما اختصاص داده می‌شود .
با انجام ۳۰ بازی (نه لزوما همه بازی‌ها در هر روز)، ۵ شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک به شما اختصاص داده می‌شود .
با انجام ۶۰ بازی (نه لزوما همه بازی‌ها در هر روز)، مقدار ۷ شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک به شما اختصاص داده می‌شود .

بنابراین اگر هر شبانه روز، حداقل یک بازی را انجام ندهید، این امتیازهای ۳ و ۵ و ۷ شبانه روز استخراج اتوماتیک، تبدیل به ۱ یا ۳ شبانه روز استخراج اتوماتیک می‌شود.

شما می‌توانید بعد از انجام هر بازی به صفحه اول سایت (home) مراجعه کرده تا مقدار powery که دریافت کردید را از قسمت my power مشاهده کنید و در قسمت پایین my power قسمت block size که فلش هست و  با کلیک روی آن میتوانید مقدار ساتوشی را که در ۲۴ ساعت کسب کرده اید را مشاهده کنید. ضمنا minimum برداشت : ۰٫۰۰۰۱۰۰۰۰ ساتوشی می باشد .

ضمنا شما می‌توانید از قسمت بازار سایت rollercoin که به شکل قفسه فروشگاه می باشد  و در بالای سایت قرار دارد قفسه‌های استخراج و انواع دستگاه استخراج را تا مدت نامحدود خریداری نمائید. با خرید هر دستگاه، تا ۲۴ساعت، دستگاه دیگه ای نخرید، چون قیمت آن در این مدت می‌رود . هر چند توصیه می‌شود که ماینرها را در زمان جشنواره‌ها که تخفیف دارد خریداری نمایید .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  نوسان گیری در بورس

برای چنج کردن ارزها نیز در ابتدا باید از بخش Deposit تعادل خود را با بیت کوین یا دوج کوین و ….. شارژ نمایید تا برای تبدیل به RLT اقدام نمایید.

ابتدا در سایت rollercoin بر روی نماد کیف پول همانند تصویر زیر کلیک نمایید:

  1. بر روی RLT کلیک نمایید.
  2. نوار را به چپ یا راست بکشید تا مقدار مبلغ دلخواه برای تبدیل را تعیین نمایید.
  3. قوانین سایت را بپذیرید.
  4. بر روی نوشته آبی رنگ کلیک نمایید تا تبدیل شما نهایی شود.

حال میتوانید از بخش ماینرها مطابق با مقدار مجاز برای خرید ماینر اقدام نمایید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و به یاد داشته باشید که این موقعیت نیست که انسان را می‌سازد، بلکه این انسان است که موفقیت و ثروت را خلق می‌کند و در نهایت سرنوشت شما حاصل باور هایتان خواهد بود .

https://monajemi.ir/?p=33080

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.