توییتر، یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه کاربران ارزهای دیجیتال است. Twitter به تازگی اعلام کرد که با فعال کردن قابلیت پاداش‌دهی، برای کاربران خود امکان ارسال بیت کوین به هر حسابی را فراهم آورده است.

استر کرافورد، مدیر محصول توییتر در مقاله‌ای تحت عنوان «فراهم کردن پاداش‌دهی برای همه» از هماهنگ بودن فلسفه توییتر با رمز ارزها خبر داده است.

اگرچه این نخستین بار است که توییتر به صورت رسمی از پرداخت‌های خرد به وسیله بیت کوین پشتیبانی می‌کند، حقیقت این است که کاربران این شبکه اجتماعی قبلاً این راه پرداختی را تجربه کرده‌اند. کاربران می‌توانستند از طریق پی پال و سایر ارائه‌دهندگان خدمات پرداختی، بیت کوین دریافت کنند. علاوه بر این، وجود بات‌های مشهوری چون Tippercoin ، BottlePay یا Dropbit باعث شده بود تا کاربران بتوانند با مرتبط ساختن یک حساب توییتر با کیف پول شبکه لایتننیگ به سادگی با بیت کوین به یکدیگر پاداش دهند. لازم به ذکر است فعالیت پروژه Dropbit با دستگیری بنیان‌گذارش به اتهام پول‌شویی به پایان رسیده است.

در حال حاضر، پرداخت به‌ وسیله بیت کوین تنها برای کاربران iOS در دسترس است. کرافورد اعلام کرد که این قابلیت در هفته‌های آتی به دستگاه‌های اندرویدی نیز راه پیدا خواهد کرد.

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  کندل در بازار سرمایه

https://monajemi.ir/?p=32980

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.