ذهن پدیده ای اعجاب انگیز و اسرار آمیز است، و همه انسانها سرمایه ای به نام ذهن دارند و باید این مهارت را پیدا کنند که این سرمایه را به کار گیرند و از آن برای تعالی خود استفاده کنند چرا که انسانها تفاوت فیزیکی چندانی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در ورزیدگی ذهن و روان آنها است.
بنابراین یادگیری خوراک ذهن است و مغز با اندیشیدن و آموختن ورزیده می شود و ما باید بیاموزیم که چگونه کنترل ذهن خود را به دست بگیریم تا بتوانیم از حداکثر توان ذهنی مان برای پیشرفت و تعالی بهره ببریم و از کمند آسیب های احتمالی رهایی یابیم.

کتاب الفبای شکوفایی نبوغ راهنمای بهره گرفتن از انرژی های درون شماست . علم شناخت مسائل و راه حل آن، که دقیقاً بر مبنای روحیات شخص شما تدوین شده است و این یک حقیقت است که اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه دارای نبوغی خاص هستند . حتی کسی که از عهده یک کار ساده بر بیاید دارای نبوغی است که از آن اطلاعی ندارد. بر اساس مطالبی که خواهید خواند متوجه می شوید که چگونه بر ذهن خود مسلط شوید، بر اساس قوانین عالم حرکت کنید و نتایج مطلوب خود را بگیرید.

این کتاب راهکارهایی برای تحول بر مبنای شناخت ذهن ارایه نموده و توسط جناب آقای دکتر سید حسین رضویان متخصص جراحی عمومی ، نویسنده، سخنران، مشاور و مدرس در زمینه های توسعه و توانمندسازی مهارت های افراد و گروه ها (شرکت ها، موسسات و سازمان ها) متولد ۱۳۴۷ در مشهد تالیف و با شماره کتابشناسی ملی ۵۲۷۱۰۲۰ از سوی انتشارات رنگین کتاب در سال ۱۳۹۷ منتشر و در دسترس همگان قرار دارد .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  مدیریت تطبیقی

برای بهره مندی از سایر خدمات آموزشی مولف کتاب از طریق لینک زیر اقدام فرمایید .

https://monajemi.ir/?p=30444

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.