لارس کولیند در مدت ده سال در شرکت ملی اوکشن ( شرکت تولید کننده لوازم کمکی ناشنوایان ) شهرتی بین المللی کسب کرد و آن هم به خاطر ایجاد تغییراتی اساسی در فضای شرکت طی سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۸ انجام شد و شرکت را از نزدیکی سقوط تا رهبری جهانی مدیریت کرد .

به همین منظور کتابی با عنوان ساعت شاد از ۹ تا ۵ را تدوین نمود که برای هر کسی که شغلی دارد و یا جویای شغل است و یا اینکه کارمند و یا مدیر باشد مفید بود و نکاتی را برای آنان به ارمغان آورده است . چه شما در صنعت ، خدمات ، بخش دولتی و یا بخش خصوصی مشغول به کار باشید باابزارهایی آشنا می شوید که می توانید آنها را بکار گرفته و از آنها بهره مند شوید . حتی اگر شما فارغ التحصیل هستید که در جستجوی اولین شغل باشید یا سابقه طولانی داشته باشید همیشه چیزهایی برای یادگرفتن شادی در کار وجود دارد که با خواندن این کتاب می توانید به کامیابی برسید .

هدف این کتاب این است که شما را متقاعد می سازد که :

  • هر کدام از ما می توانیم در محل کار شاد باشیم.
  • شاد بودن در محل کار صرقا کار را جالبتر نمی کند بلکه کیفیت زندگی خارج از کار را ارتقاء می دهد و موفقیت را افزایش می دهد .
  • کسب و کارهای شاد نسبت به بقیه کارآمدتر هستند .
  • شادی در کار پرتاب موشک نیست بلکه به خودتان و محیط کاری برای شاد بودن کمک می کند …….

این کتاب همچنین به تعداد زیادی از شرکت هایی که از طریق شادی به موفقیت دست یافته اند اشاره می کند و تجارب آنها را به طور اختصار و قابل استفاده ارایه می کند.

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  ماماقان تحفه سی

این کتاب ارزشمند توسط جناب آقای دکتر حمید عرفانیان خانزاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگر برتر منطقه ۹ کشور با همکاری خانم معصومه موحدی فر در ۱۴۶ صفحه ترجمه و توسط انتشارات سخن گستر در سال ۱۳۹۶ چاپ و منتشر گردیده است .

https://monajemi.ir/?p=21112

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.