وقتی سخن از ورزش به ویژه رشته های توپی به میان می آید شاید کمتر به ذهن مردم موضوع تحصیلات عالیه این دسته از ورزشکاران به ذهنشان خطور نماید اما هستند نامورانی که در رشته ورزشی علیرغم داشتن افتخارات ملی و بین المللی و در سطح جهانی حائز رتبه و مدارج علمی و دانشگاهی بالا نیز می باشند .

جناب آقای دکتر محمود رضا نصیرلو فرزند صفرعلی متولد ۳۰ شهریور ماه ۱۳۵۵ که در شهرستان تنکابن بدنیا آمد و یکی از افراد موفق در رشته ورزشی فوتسال بوده که در کنار کسب موفقیت های ملی و جهانی به عنوان داور بین المللی فوتسال موجب کسب افتخارات ارزشمندی برای کشور عزیزمان ایران شده و دانش آموخته رشته دکترای مدیریت ورزشی است .

از جمله افتخارات وی می توان به قضاوت در فینال جام جهانی بین برزیل و روسیه در کشور برزیل، قضاوت فینال مقدماتی جام ملتهای آسیا در کویت بین قطر و کویت، قضاوت رده بندی باشگاه های آسیا بین نماینده ژاپن و چین در ژاپن و بهترین داور طی سالهای ۹۱ تا ۹۷ بصورت متمادی و همچنین قضاوت بازی های ایران با برزیل و اسپانیا و روسیه و بلژیک و مجارستان و چین و …. اشاره کرد. .

محمود رضا نصیرلو ، متاهل و دارای دو فرزند بوده و همواره در مسابقات داخلی و خارجی به عنوان داور موفق به قضاوت های خود ادامه می دهد و در کنار این فعالیت ورزشی در دانشگاهها و مراکز آموزشی در حال انتقال تجربیات خود به دانش پژوهان رشته های ورزشی می باشد .

دکتر محمود رضا نصیرلو داور برجسته و بین المللی فوتسال ایران همچنین به عنوان مدیر تیم فوتسال زیر ۲۰ سال انتخاب شد  و در این کسوت موفقیت هایی را نیز کسب نمود .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  چی میخواست چی شد!

ضمن تبریک سالروز تولد ایشان ، برای این داور بین المللی فوتسال کشورمان آرزوی سلامتی ، بهروزی و تندرستی و موفقیت را از خدای مهربان خواستاریم .

https://monajemi.ir/?p=17235

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.