توجه به زیست بوم و حفظ سلامتی انسان و کلیه موجودات کره زمین یکی از اصول اساسی در بقای زندگی و استفاده از مواهب خدادادی است که به وفور در اختیار ما قرار دارد .

کنترل آلودگی‌های محیط از جمله مواد زاید جامد، بخش مهمّی از این وظیفه را تشکیل می‌دهد که با توجه به اصول و موازین بهداشتی، جایگاه ویژه ای را در فناوری به خود اختصاص داده است.

از طرفی وجود هزاران تُن زباله در شهرهای مختلف کشور جهان با همه تنوعی که از نظر آلودگی دارند چالشی است که با توجه به افزایش جمعیّت و توسعه صنعت و تکنولوژی در صدر برنامه های بهداشت و محیط زیست جهانی نیز قرار گرفته است .

با توجه به نیاز جامعه کنونی به منابع مطالعاتی و با هدف توسعه دانش دست اندرکاران این بخش، کتاب حاضر تهیه و گردآوری و تدوین گردید تا ضمن ارایه مفاهیم و تعاریف در حوزه پسماندهای عادی (خانگی) قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه های کاربردی را در این خصوص ارایه نماید تا مورد استفاده مدیران، کارشناسان، محققان، دانشجویان و … قرار گیرد .

این کتاب برای تمامی سازمانهای مرتبط با موضوع بهداشت و محیط زیست و همچنین افرادی که تصمیم دارند در آزمون های استخدامی شهرداری ها و سازمانهای وابسته آن شرکت نمایند بسیار مفید و قابل استفاده خواهد بود . 

این کتاب در ۱۸۵ صفحه  و با همکاری آقایان سید مجتبی علوی مقدم ، سید مهدی سالم و اصغر منجمی ممقانی گردآوری و تدوین گردیده و توسط نشر تالاب ( تهران) چاپ و منتشر شده است .

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند از طریق ثبت درخواست در بخش نظرات ( شامل نام ونام خانوادگی ، شماره تماس،آدرس پستی) و یا با مراجعه به نشر تالاب تهران و همچنین ساختمان پست مرکزی مشهد اقدام نمایند .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  کاربرد روانشناسی در کار،سازمان و مدیریت

https://monajemi.ir/?p=16757

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.