آشنایی با آتش نشانی و خدمات ایمنی به ویژه برای کسانی که به طور مستقیم در حوزه های کسب کار با مخاطرات غیرقابل پیش بینی سر و کار دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است  .

البته آشنایی با اصول ، قوانین و …. در رابطه با موضوع آتش نشانی و خدمات ایمنی برای کسانی که این خدمات را نیز ارایه می دهند الزامی است . اخیرا کتابی با عنوان گزیده ایی از قوانین و دستورالعمل های کاربردی در حوزه خدمات شهری و با موضوعیت آتش نشانی و خدمات ایمنی تهیه و به چاپ رسید است که برای افرادی که در این حوزه اشتغال داشته و یا کسانی که تصمیم دارند در آینده وارد مشاغل این حرفه ارزشمند شوند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد  .

این کتاب برای افرادی که در رشته آتش نشانی و خدمات ایمنی مشغول به تحصیل بوده و با افرادی که تصمیم دارند در آزمون های استخدامی این حرفه شرکت نمایند و همچنین عزیزانی که در این شغل ارزشمند فعالیت دارند بسیار مفید و قابل استفاده خواهد بود . 

این کتاب در ۱۸۵ صفحه  و با همکاری آقایان سید مجتبی علوی مقدم ، سید مهدی سالم و اصغر منجمی ممقانی گردآوری و تدوین گردیده و توسط نشر تالاب ( تهران) همزمان با هفتم مهرماه ( روز آتش آنشانی و خدمات ایمنی ) چاپ و منتشر شده است .

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند از طریق ثبت درخواست در بخش نظرات ( شامل نام ونام خانوادگی ، شماره تماس،آدرس پستی) اقدام نمایند .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  مبانی سازمان و مدیریت

https://monajemi.ir/?p=15984

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.