تعیین پایه و اساس نیازمندی‌های شغلی در کسب‌ و کارتان، به شما کمک می‌کند که بهترین و متناسب‌ترین افراد را برای موقعیت شغلی مد نظرتان استخدام کنید ، مبلغ حقوق بسیار بهتری نسبت به رقبای خود تعیین نمایید، معیارهای مناسبی برای ارزیابی عملکرد نیروها داشته باشید و البته نحوه و میزان پیشرفت کسب‌ و کار خود را نیز بررسی کرده تا از پیشرفت کاری خود اطمینان حاصل کنید.

به مجموع تمام این موارد تجزیه و تحلیل شغل گفته می‌شود و قصد داریم در این مطلب، یک ویدئوی کوتاه و کاربردی که توسط جناب آقای دکتر حمید عرفانیان خانزاده از اساتید ممتاز کشور در علوم مدیریت، با موضوع تجزیه و تحلیل شغل ارایه شده است را ارایه نماییم که بسیار قابل درک و استفاده می باشد .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  ویژگیهای شخصی مؤثر بر تعهد سازمانی

https://monajemi.ir/?p=46932

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.