آرشیو روزانه: ۱۴۰۰-۰۳-۰۸

اینفلوئنسرمارکتینگ

با کمی گشت‌وگذار انگلیسی در گوگل به مقالات نسبتاً زیادی برخواهیم خورد که از بازاریابی تأثیرگذار با عناوینی چون «جنبش بزرگ بعدی در بازاریابی» یا «آیندهٔ بازاریابی» یاد می‌کنند، اما در درستی این گفته‌ها جای تردید وجود دارد، چراکه بازاریابی تأثیرگذار نه تنها پدیده‌ای متعلق به آینده نیست، بلکه از ...

ادامه مطلب »

سیستم های تصمیم گیری

اهمیت تصمیم گیری در اداره سازمان ها بر کسی پوشیده نیست، به طوری که سازمان را شبکه تصمیم و مدیریت را عمل تصمیم گیری نامیده اند. امروزه تصمیمات مدیریتی صرفا نمی توانند بر نبوغ، شهود و قضاوت شخصی افراد متکی باشند، بلکه باید بر پایه بررسی های علمی، آمار و ...

ادامه مطلب »
bigtheme