دانشجویان رشته مدیریت هرگز نام برخی از اساتید این رشته را هر چند موفق به دیدار آنها نشده باشند ولی از یاد خود فراموش نخواهند کرد . در این میان نام بزرگ مرد رشته مدیریت ، جناب آقای دکتر علی رضاییان که در سابقه خود ، ریاست دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) و چهره برگزیده همایش چهره های ماندگار در سال ۱۳۸۵ از یادها فراموش نخواهد شد .

وی با تخصص ویژه در رشته مدیریت رفتاری ، مولف تعداد زیادی کتاب در زمینه علوم مدیریت می باشد و از مفاخر این رشته دانشگاهی بشمار می روند .

دکتر علی رضائیان در سال ۱۳۵۲ در رشته مترجمی زبان از مدرسه عالی ارتباطات اجتماعی تهران مدرک لیسانس و در سالهای ۱۳۵۵ و ۱۳۵۶ در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیرداین امریکا و در رشته مدیریت رفتاری(بهبود مدیریت) و نیز از دانشگاه بین المللی ایالات متحده امریکا ، مدرک دکترای خود را دریافت کرد .

ایشان از سالهای گذشته تاکنون به تدریس دروس مختلف مدیریت در دانشگاه ها اشتغال دارد و طرحهای تحقیقاتی متعددی را در مراکز مختلف پژوهشی ، از جمله ریاست جمهوری ، دانشگاه تهران و شورای انقلاب فرهنگی اجرا نموده است. 

دکتر رضاییان مقالات متعددی در مجلات معتبر و سمینارهای داخلی و خارجی به چاپ رسانده است و علاوه بر این موسسات و رشته ای جدید و تحصیلات تکمیلی را راه اندازی نموده که از میان آنها می توان به دوره دکترای مدیریت برای اولین بار در دانشگاه تهران، مرکز تحقیقات و و مطالعات مدیریت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات مدیریت اسلامی و دوره دکترای حسابداری در دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد. 

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  نه تو می مانی و نه اندوه

وی همچنین سردبیری ، مدیر مسئولی و عضویت در هیات تحریریه چند مجله علمی را بر عهده دارد. ایشان طی سالهای مختلف ریاست گروه مدیریت در دانشگاه های کشور و همچنین ریاست دانشکده ها و مراکز مختلف آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی را بر عهده داشته و تقدیر نامه های متعدد از مراکز مختلف علمی – فرهنگی به ایشان اعطا گردیده است. 

برای ایشان سلامتی و تندرستی و توفیق خدمت در اعتلای فرهنگ و علوم مدیریت را خواستاریم .

https://monajemi.ir/?p=8191

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.