Data Loading...

مهندس شهرام کریمی از همراهان صمیمی و با صفای سایت ، مدتها بود که از بیماری سختی در رنج بوداما هیچگاه در سختی ها و دردهایش خدا را فراموش نمی کرد حتی وقتی با دوستان به عیادتش می رفتیم و از او جویای حالش می شدیم ، با انگشت اشاره خود ، آسمان را نشان می داد و می گفت توکل به خدا.

او با سالها تجربه در مدیریت شهری ، خدمات ارزشمندی را به یادگار گذاشت و در سالهای اخیر نیز به عنوان شهردار مناطق ۵ و ۶ مشهد ارایه خدمت می کرد و سلامت کاری ، مهربانی و صداقت او همیشه زبانزد همکاران ، مردم و دوستان بود .

هنگام خداحافظی ذکر یاعلی یاعلی همواره بر زبانش جاری بود و باورمان نمی شود که امروز صبح در طلوع چهارم مرداد ماه ۱۳۹۲ هنگام اذان صبح ، این عزیز دل ، جان به جانان آفرید .

به پاس مهربانی و خدمات شایسته اش این کلام به رشته تحریر درآمد .

جایش همیشه در بین دوستان خالیست 

ضمنا پیکر مطهر شادروان مهندس شهرام کریمی روز شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹ صبح از مقابل شهرداری ثامن در جوار حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تشیع و در آرامگاه ابدیش در بهشت رضا(ع)  به خاک سپرده خواهد شد .

مراسم ترحیم این عزیز سفر کرده روز یکشنبه ۶ مرداد  ۱۳۹۲ از ساعت ۲۱/۳۰الی ۲۳/۳۰در مسجدالنبی واقع در میدان الندشت و سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ از ساعت ۲۱/۳۰الی ۲۳/۳۰در مسجد قبا واقع در بلوار خیام منعقد خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد .

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :  سفر بی بازگشت مهربان پدر

https://monajemi.ir/?p=7493

لطفا با ارسال نظرات خود ما را در پیشبرد اهداف مشایعت فرمایید.